Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania:
1. Czy rejestracja jest wymagana przy składaniu zamówienia?
- Można złożyć zamówienie bez zakładania konta. Dokładną instrukcję, jak to zrobić, znajdziesz na podstronie „Jak złożyć zamówienie?”.
- Istnieje również możliwość telefonicznego przyjęcia zamówienia. W celu złożenia zamówienia prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 607 333 904
2. Czy otrzymam fakturę do zamówienia?
- Przy składaniu zamówienia niezbędne będzie umieszczenie danych do faktury i numeru NIP.
3. Na jakim etapie jest realizacja zamówienia?
- Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo e-mail ze statusem zamówienia "zakończone", oznacza to, że zamówienie zostało spakowane i czeka na odbiór przewoźnika.
- W celu uzyskania szczegółowych informacji na ten temat, prosimy o kontakt telefoniczny ze sklepem.
4. Co oznacza status płatności PayU "zakończono"?
- Status płatności "zakończono" oznacza, że środki zostały poprawnie przesłane na nasze konto bankowe.
- W sytuacji, kiedy pojawi się problem z dokonaniem wpłaty przez PayU, prosimy o złożenie nowego zamówienia i ponowienie płatności.
5. Czy mogę zmienić adres wysyłki podanej przy rejestracji?
W celu ustalenia szczegółów i wprowadzenia zmian w adresie prosimy o kontakt telefoniczny.
- Jeżeli paczka jeszcze nie została wysłana: Obsługa sklepu zmieni adres na Państwa zamówieniu.
- Jeżeli paczka została już nadana: W takim przypadku należy skontaktować się z przewoźnikiem realizującym dostawę przesyłki. Do wprowadzenia zmiany niezbędny jest numer przesyłki.
6. Jak zgłosić reklamację?
-
Uszkodzony towar wraz z dowodem zakupu (lub jego kopią) należy odesłać na adres sklepu internetowego Cornette.
-
Do tego załączamy formularz reklamacyjny dostępny pod tym linkiem:
-
Reklamacja będzie rozpatrzona w nieprzekraczalnym terminie14 dni.
-
Po uznaniu reklamacji wymieniamy produkt na nowy lub zwracamy pieniądze zgodnie z wybraną formą płatnności przy zamówieniu.
- Jeżeli uwzględnimy reklamację, zwracamy najniższe koszty wysyłki.
-
Adres do złożenia reklamacji:
Cornette Underwear Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 75
98-200 Sieradz
Nip. 827-230-58-41
kom. : 607 333 904
e-mail: [email protected]
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami warunków reklamacji na stronie https://sklep.cornette.pl/terms/ (Patrz paragraf nr 5)
Uwagi:
• Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie produktu, wynikające z indywidualnych ustawień komputera.
• Wadliwe produkty można zgłaszać w ciągu 2 miesięcy od daty stwierdzenia niezgodności produktu z umową.
7. Kiedy otrzymam zamówienie?
- Od czasu złożenia zamówienia do przekazania go przewoźnikowi może upłynąć czas od 1 do 2 dni roboczych.
- W sytuacji, gdy zależy Państwu na realizacji zamówienia jeszcze w dniu bierzącym prosimy o kontakt do godziny 12.
- Ostateczny czas dostawy zależy od wyboru formy dostarczenia:
- Kurier DPD – przesyłka powinna dotrzeć do Państwa następnego dnia po jej nadaniu.
- Paczki pocztowe i paczkomaty – dostarczenie przesyłki trwa około 1-2 dni robocze.
8. Czy kurier zadzwoni do mnie przy doręczeniu i czy dostarczy paczkę o konkretnej godzinie?
Kurier posiada Państwa numer telefonu, lecz nie ma obowiązku dzwonić do odbiorcy. O momencie doręczenia przesyłki decyduje kurier.
9. Czy realizujecie dostawy zagraniczne w sklepie Internetowym?
Sklep Internetowy nie realizuje detalicznych wysyłek zagranicznych.
9. Jakie formy płatności są dostępne?
- Płatność przy odbiorze
- imoje
- Przelew bankowy
10. Jak dobrać odpowiedni rozmiar bielizny?
-
Przy każdym produkcie znajdą Państwo odnośnik „Tabela rozmiarów”. Proszę w niego kliknąć. Następnie wyświetlą nam się obwody poszczególnych części ciała. Przy wyborze konkretnego produktu należy po prostu się zmierzyć i porównać swoje wymiary oraz wzrost do wartości odpowiadających konkretnym rozmiarom. Jeżeli jesteśmy na granicy dwóch rozmiarów i nie wiemy, który wybrać, zawsze warto zecydować się na ten większy rozmiar. Dzięki temu, bielizna będzie bardziej komfortowa.